Müügitingimused
Veebipoe veskilill.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Mimulus (registrikood 12651518), asukohaga Nõmme linnaosa, Tallinn. OÜ Mimulus on isikuandmete vastutav töötleja. OÜ Mimulus edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest lillede (edaspidi kaup) ostmisel.
Veebipoes müüdavate lillede ja kimpude hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kullerteenuse eest.
Kullerteenuse hinnad:
Tallinnas 9.00-19.00 7 €.
Tallinna lähiümbrus (kuni 15 km Tallinna kesklinnast) 9.00-19.00 12€.
Kaugemale saates hind kokkuleppel.
Kullerteenuse tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Tellimuse vormistamiseks lillede saatmiseks sisenge veebipoodi aadressil https://veskilill.ee.
Kasutades menüüs toodud kategoorijaid lillede valimiseks.
Valitud lillede all olevale nupule “Saada” vajutades näidatakse ostukorvi sisu. Saate vormistada tellimuse, vajutades nupule “Mine maksma” või minna tagasi poodi ja valida veel lilli või kingitusi, valides menüüst kategoorija.
Tellimuse vormistamiseks küsime ainult andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks ja lillede saatmiseks “Saajale”. Saatja nõutud andmed on eesnimi, meiliaadess ja telefoni number ning saaja nõutud andmed on eesnimi, aadress ja telefoni number. Lisaks saatja ja saaja andmetele on nõutud väljad kättetoimetamise kuupäev ja kättetoimetamise aeg. Kättetoimetamise aeg on valikutes kolmetunnine ajavahemik. Selle, Teie poolt valitud ajavahemikul, toimtab meie kuller Teie poolt valitu saajale.
Tasumise viisid
Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: pangaülekandega või pangalingiga. Valides tasumise viisiks pangaülekande, saadame Teie e-posti aadressile tellimuse kinnituse, mille alusel saate teha ülekande Teile sobivast pangast Veebipoe arveldusarvele pangas. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole EE661010220234154220 SEB pangas. .
Tasumisel pangalingiga valige Teile sobiv pangalink. Veebipoes on võimalik valida pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID.
Makse tegemine toimub väljaspool Veebipoe keskkonda Maksekeskus AS vahendusel. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele. Pärast toote eest tasumist vajutage nupule “Tagasi kaupmehe juurde“. Maksmine toimub eurodes.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kullerteenuse kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Veebipoes vormistatud ja kinnitatud tellimus täidetakse OÜ Mimulus kullerite poolt. Kullerid töötavad reeglina kõigil nädalapäevadel kell 9:00 – 21:00. Veebipood jätab endale õiguse teatud kuupäevadel tellimuste täitmisest loobuda ja sellisel juhul ei ole kliendil tellimuse vormistamisel seda kuupäeva võimalik valida. Saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti tellimise vormistamisel määratud kuupäeval ja ajavahemikul, kuid mitte varem kui kolm tundi tellimuse kinnitamisest.
Kaupa saadetakse Tallinnasse ja Tallinna lähiümbrusesse (Harku, Saue, Tabasalu, Jüri, Maardu, Viimsi).
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tellimusel.
Taganemisõigus
Lepingust taganemisõigus ei kohaldu veebipoest müüdavatele lilledele, vastavalt võlaõigusseadusele § 53 lg 4.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda mõistliku aja jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@veskilill.ee või helistada telefonil: 53073676
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@veskilill.ee või helistada telefonil: 53073676.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Loe ka meie privaatsuspoliitikast siin.